aaaah!

Varför i helvete ska det va så sjukt svårt att hitta någon med en bil som har dragkrok i halmstad?? helt sinnesjukt! och hur jävla svårt ska det vara att hitta den där förbannade boken som jag och rebecka behöver (i tid) damn it!
jag vill så sjukt gärna ha den där soffa, men min padre kan inte komma tidigare än nästa helg och då är det tyvärr försent. damn it damn it damn it!!

imorgon blire till att hänga på låset på skolbiblioteket, inte varje dag man gör det! Har en känsla av att vi inte kommer vara ensamma där för att försöka få tag på boken dock.. Det kommer bli krig, vi måste ha den! haha :D

Det blir kontraktskrivning, kolla på soffa och lämna in cykeln på lagning imorgon också. det är mycket nu i mitt hektiska liv. Här har jag legat och sovit till 16.00 varje dag och så kommer det såna här stressiga dagar, jag får ju fan ångest, och ångest är inte bra. Det kan leda till manodepression, vilket jag inte vill ha! sweet jag får nog stressa ner lite och sluta dricka så förbannat mycket coffee på bibblan! :)


bjuder på en bild på min pappi som ska hjälpa mig att flytta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0