back on the westcoast!

Dåligt med bloggning, i know, sorry! men det blir alltid så fullt upp när man är hemma, alltid någon man ska träffa eller något man måste styra upp..
men nu är jag back in halmstad efter en låååångdag på resande fot, mamma körde mig till stockholm C typ runt 12, jag landade i mitt studentrum, för exakt 17 minuter sedan. Är lagom trött, dessvärre borde jag läsa ut hela goffmans bok inatt, får se hur långt jag kommer!


Har äntligen fått min iphone, även kallade min nya boyfriend. jag menar den gör mitt liv helt! ska bara lära mig att blogga från den ;)


helgen bestod av fylla, bowling, häng på hästen, film hos niclas, ikea, kaffe hos mormor, mamma som lagar min beställda mat, soffsovande, och träffa alla mina söta vänner (nästan alla, missade typ bella och anna) Jag och bella sprang omvarandra hela helgen! till och med idag på centralen missade vi varandra med en kvart!! sickness...
Men snart kommer nog mickan och bellabanan hit, kanske anna också det blir nice! fast först herrbesök!

oh damn it va mycket text, ledsen inga bilder på lager just nu. fixar imorgon!


see ya

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag hörde några på tunnelbanan (yes, jag roar mig med att tjuvlyssna) som pratade om en förhållande-app till Iphone, så blir den din boyfriend på riktigt. Kanske vore något?

2010-10-20 @ 08:21:38
Postat av: Emmy

Whaaat, måste leta upp den direkt ;)

2010-10-20 @ 08:45:31
URL: http://emmyos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0