barney stinson!

haha såg nyss på facebook att det är internationella suit up! dagen.. och jag har faktsikt sätt folk i kostym idag, när jag skulle hämta ut min cykel på rimos cykel här eftersom att jag hade punktering :( så kom det in en karl i kostym och han som äger butiken frågade då, varför har du kostym en dag som denna. Herren i fråga säger så becuase it's the international suit up day!

butiksherren såg lite frågande ut och typ sa "öööhm okeej"
han fattade inte grejer, själv skrattade jag inombords. Tänk att en jävla tvkaraktär kan skapa en suit up day, och att den dessutom genomförs av massa folk. sjuk bra! :D

jag måste ju säga att jag älskar barney stinson lite granna, vem skulle inte vilja ha honom som vän?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0