beslutångest

jag har beslutsångest..
ska jag åka hem nu till helgen, eller helgen efter. big fucking question! Nu i helgen ryktas det om inflyttningsfest här nere i halmstad, fast jag får ju lägenheten på fredag så det hade varit nice att bli klar med allt.
helgen efter är det halloweenfest hemma i väsby, plus att pappa kan hjälpa mig att flytta då. Enkelt tänker ni säkert. stanna nu åk hem nästa. men no no så enkelt ere inte.
För nästa helg då, vill pappa åka ner hit på lördagen, medans festen är på lördagen.. så den verkar jag ju missa hur som haver. Och hem måste jag ju åka, för att hämta ut iphonen och körkortet. Vill ju gärna tajma in en helg så jag kan gå på magget, eller bli allmänt full med min älskade vänner .
Nämde jag att jockiboi och nemo kommer hit till halmstad i helgen också, måste ju nästan träffa dom för niclas och robbans skull haha .

usch va snurrigt det här inlägget blev, räknar inte med att ni ska förstå allting, men kom gärna med förslag för jag är nollställd just nu!




..fan det är inte lätt att leva på CSN, överväger ett extra jobb.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0