en jävla väntan det här

Just nu känns det som att jag bara står still och kan inget göra förens väntan är över..

-kan min iphone bara komma, så jag kan slänga mammas mobil i väggen eller i nissan.
-jag måste hämta ut min körtkort, hemma i väsby
-få svar får hfab om jag får hyra lägenheten eller inte



jag hade en plan om mobilen och körkortet. min plan var genialisk. mamma skulle ta mitt körtkort (som skulle komma i brevlådan) och hämta ut min telefon och skicka ner den hit, eller ge den till rob så kunde han ta med den.. MEN ICKE. För det förbannade körkortet hamnade också på posten, och ingen får hämta ut det förutom jag, samma gäller telefonen. vilket betyder att jag måste åka ca 100 mil med tåg för att hämta grejerna, inte okej. Att jag måste flytta ner möblerna är också dags att göra, om jag får lägenheten.
Så om jag bara får svar typ denna vecka att jag får lägenheten, och att mobilen är på väg så kan jag åka hem nästa vecka och hämta allt. för jag tar gärna alla grejer på engång.. damn it va jobbigt det ska vara.


Jag är trött på att vara ledig också, jag har för mycket fritid! nee jag är inte bitter! :)


jag saknar min permanten, liiite grann,fast bara lite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0