fyfan va sjuuukt!

Läste på aftonbladets löpsedel att en kille hade filmat sitt självmord och lagt ut på nätet.. hur jävla sjukt är inte det??
jag googlade precis på det, och jag vill verkligen inte se klippet men va tvungen att läsa om det.. hitta lite trådar på flashback där han själv har skrivit, heeelt sinnessjuk! jag mår illa när jag läser om detta, förstår inte varför någon människa vill göra så. Räcker det inte med att hans familj har mist honom, nu ska dom behöva se skiten på film också..

förstår inte riktigt logiken!?


här är länken till flashback sidan om nån vill läsa och må dåligt. Klipper lägger jag inte ut för jag tänker inte ens titta på det själv..

https://www.flashback.org/t1322408

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0