home sweet home

Efter en mycket lång och tråkig tågresa är jag nu hemma i världsmetropolen upplands väsby! Sitter till och med i mitt gamla flickrum, även kallat för boden! LOVE IT! Det är så skönt att komma hem till pappa, no stress och allt löser sig!
Jag har även sovsällskap inatt.. hihi av min söta katt smirro och våran gullehund hubbe!! :) myyysigt!

Imorgon blire bättre uppdateringar för då är jag helt alone, alla jobbar och jag får blogga (eller hänga med min syster...vi får se vad som väger tyngst)


Måste sova, innan jag somnar över tangentbordet..


sweet dreams!

Kommentarer
Postat av: mamma

välkommen hem min älskade dotter

2010-10-14 @ 22:18:23
Postat av: mamma

välkommen hem min älskade dotter

2010-10-14 @ 22:24:26
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har igång massa tävlingar nu

& det kommer in nya titt som tätt.



Var gärna med och tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag så hemskt mycket om ursäkt..

Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-10-15 @ 08:43:22
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0