idol!

Nej jag gick inte på föreläsningen imorse, om nu någon trodde att jag skulle orka det. jag trodde själv att jag skulle palla (igår iaf) men icke, det regnade och va så himla skönt under mitt varma duntäcke! :)

Idag har jag inte ens gått utanför min dörr, super skönt! fast nu mot kvällen har jag fått huvudvärk, as drygt. En kompis ringde nyss och frågade om jag vill komma på förfest och sen gå ut, men tror inte jag pallar det ikväll tyvärr. Får ta nya tag till imorgon..



Åter till männen i uniform från igår. Jag såg ju min drömkarl där i massorna.. han var fan i mig riktigt snygg! damn it!
Men som sven sa "när man dricker för mycket öl, så tänker man bara på ölen". och ja killar, jag verkar ha lärt mig av de bästa. thanks! :P


nu börjar snart idol, hoppas dom drar nå bra låtar :D



saknar väsby lite idag, jag vill också sitta och dricka öl i niclas soffa och se den där förbannande epilepsilampan som jag hatar! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0