Jockiboi

Jag måste ju säga att jockiboi driver en av dom mest underhållande bloggarna, kissie kan ju slänga sig i väggen. Han är ju sjukt rolig i det han skriver, skiter fullständigt i vad folk tycker och tänker om honom. good stuff!! och hans sjuka videos på sin snopp, hur kul är det inte?? den där han la upp när han hade ritat en glad/ledsen gubbe på snoppen fick mig att skratta bra länge!

Det är häftigt med såna människor som totalt skiter i vad folk säger, jag menar kisse låtsas ju också ha den fasaden, men som sagt hon LÅTSAS. det gör nog inte jockiboi, han står verkligen för vem han är. Dockusåpakändisar i alla ära, men jag måste säga att han blivit en av mina favoriter. Han kommer nog inte förändras pga av media, eller jo åt det sjukare håller. galet bra!

jag hoppas han ligger med kissie och lägger ut det på nätet. Hur bra hade inte det varit?? :D



www.jockibois.se



deras barturné kommer ju hit till halmstad på fredag, man kanske ska dit och träffa jockiboi ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0