Kissie

Är det bara jag som är less på Kissie? Inte för att jag någonsin gillat henne, men jag är så fruktansvärt less på henne och att hon får så mycket uppmärksamhet. Hon är ful och verkar hel skum. och att "kissie" enbart är ett alter ego för bloggen tror jag nästan inte på, har man levt med en karaktär i ett par år så är det nog lätt hänt att man blandar ihop sig själv och alter egot..

Att hon dessutom tjänar massa pengar på att folk hatar henne är också sjukt, nej tacka vet ja dom lite snällare bloggerskorna, typ tyra och kenza..

Och jag måste ju ge blondinbella lite credit för att hon är sjukt jävla driftig, tjejen har inte ens fyllt 20 och är ändå ägare av flertalet företag, headhuntad till den där skolan, och skrivit en bok, sjukt häftigt måste jag säga! Go blondinbella ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0