koffein!

Jag älskar redbull! Från att ha hatat den drycken till att nu älska den och förmodligen utöver jag ett missbruk av drycken också! men what the hell, det ingår väl i studentlivet?? right?!

Sitter i högskolan och "pluggar", vi ska börja strax iaf! våran plan var att börja kl 8 imorse (igår lät det som en super bra idé) och här sitter vi nu och har knappt börjat! sweet!

MEN jag har hunnit uträtta rätt mycke grejer ändå! Skrivit kontrakt på lägenheten, check! Lämnat in cykeln på lagning, check! Förmodligen fixat någon som kan hjälpa mig med soffan, check!
Nu ere bara det här arbetet kvar som vi måste fixa!
Och sen kolla på soffa ikväll! good times! Ska nog förbi lägenheten och knäppa lite bilder på den på hemvägen, så jag kan slänga upp dom här sen för alla som är intresserad av min nya bostad!

Jag har prövat på studentkorridor nu, inget för mig . jag är för gammal för det helt enkelt! :)




btw, läste ännu längre på den där hängningstråden, fyfan måste bara ännu mer illa nu. men ändå kan jag inte sluta läsa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0