lillördag

Onsdag, ledig dag från skolan.. fast idag blire biblioteks häng med rebecka. analysera skit filmen idioterna och dricka some coffee! :D
Imorgon ere karaokekväll där vi va förra veckan, känns som att vi måste bli stammisar där! It was fun! Jag menar öl på en torsdag är ju aldrig fel. torsdagar va ju bästa kvällen ever på hästen, right bella? :)
Jag saknar white horse förövrigt. så mina kära vänner i väsby, nästa gång jag kommer hem förväntar jag mig att vi gå till hästen (och magget vafan) ! yes indeed, i love dräggmagget!

Vafan tog magget bort ölkannan för? jag menar en kanna öl för typ 110 kr, va lätt bästa köpet!
  
sjukt dåligt att jag inte har någon riktig bild på ölkannan, dessa tre var de ända som kannan har fastnat på!
btw, kommer ni ihåg när pressbyrån låg där?? ser wierd ut!

Jag saknar min smirro idag, min söta lilla katt! myysig det är va hon är! tänkt att det är 5.5 år sen nicole gav henne till mig :D

 




haha rebecka, jag hittade en bild på min rosa balklänning som jag skulle haft på mig i torsdag, here you go!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0