ögongodis!

Ikväll har jag nog sett en av de snyggaste karlarna ever! en officier som va på foxen! för det första vare inte bara en, utom dom var huuur många som helst! Män i uniformer kunde nästan varit temat för kvällen..
quizzen gick åt skogen, men jag måste ja gissat bäst av alla i lokalen på frågan "hur många dagar tog det att bygga empire state building?" jag drog till med 412 dagar.. och svaret var...... 410    jag menar jag gissade fel på två dagar haha :D

Har lite fina bilder på elin och hannah i officerihattar och sånadär baskrar eller va det heter. lägger upp dom i morgon, kanske på facebook annars här! :)

Fick även rätt mycke öl på min halsduk, så luktar det gammalt fyllo och gammal öl i skolan så är det bara jag som går förbi!



Naj sleeping time, föreläsning 10.15 imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0