packa!

jahapp då vare dags att börja packa igen då. jag hatar att packa. Nu har jag inte ens en tredjedel av alla mina saker här nere i halmstad, och ändå tare sjukt lång tid att packa. För jag flyttar ju inte innan fredag, och jag kan egentligen inte flytta förens alla mina saker från väsby är här, och jag har en bil så jag kan flytta allt från rummet till lägenheten. Så jag vill ju inte packa ner allting eftersom jag då måste riva upp grejerna efter hand vilket är boring och då kommer det sluta med att jag har noll koll på allting! haha

Åh jag vill bara flytta nu, ha hit min underbara säng! och få ett eget kök, ett vardagsrum så man slipper sitta i sängen jämt. En uteplats! it's gonna be awesome!
Och snart kommer alla mina söta killkompisar hit också, det ska bli mysigt att ha dom boende hos mig en helg! :)
 






woohooO! Nu ringde pappa precis och sa att han kan köra ner alla saker till mig inte nu i helgen men nästa helg! sjuuuukt bra :D jippiee! :)
så om bara iphonen kommer så kommer jag hem till helgen, annars blire en blixt visit nästa friday! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0