random

Nu är det besämt, på onsdag 10.00 ska jag skriva kontrakt på lägenheten, woohoo! ska bli skönt att ha det gjort, och sen kan jag börja planera flytten hit, vet som sagt inte hur det ska gå till, måste kolla med freddys stora vita bil, och annars typ hyra bil, för min bil har ju ingen dragkrok så kan inte ta släp. hmm. måste lösa det där nu i veckan. Och bestämma om jag ska hem nu i helgen, eller helgen efter! Eller juste min iphone måste komma innan jag åker hem! :)

Imorgon blire lite pluggande med rebecka tror jag, dags att skaffa fram kurslitteraturen kanske? Börja skriva på hemtentan? :P men det lööser sig ,det göre alltid!



Jag vill tatuera mig igen, måste bara bli lite rich först så man har råd. Oh juste dags att skriva önskelista snart så man inte panikönskar sig saker närmare jul.. tror allt att det blir en sväng till gekås innan jag åker hem inför julen ;) haha


Jag tror att det är dags att börja städa lite här i mitt äckliga rum, och packa ihop mina saker. det är mer än man tror och allt är utspritt :) japp, det får helt enkelt bli dagens mission, hinner kanske med en höstpromenad om jag har tur.

fortsättning följer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0