SJ och tradera =hemgång

Jag har ännu engång vunnit relativt billiga biljetter hem till stockholm på tradera. förra gången åkte jag ju hela vägen stockhol-halmstad för 1kr.. idag blire nog inte lika billigt... åker halmstad-gbg för 14 kr. den är vunnen och betald. nu gäller det bara att vinna gbg-sthlm.. priset ligger nu mellan 22 kr - 51kr. så allt under 60 är okej ;) haha jag menar jag är ju trots allt en fattigstudent..


Jag mår inge bra idag, jag har lite problem med min sköldkörtel och mitt järnvärde. Kroppen kan inte ta upp och lagra järnet i sina depåer, vilket betyder att jag måste äta järntabletter rätt regelbundet. behöver jag säga att jag slarvar med det? och när jag har slarvat lite för länge så börjar jag må skit illa, skulle döda på en typ blodig köttbit! det smakar järn i munnen, plus att jag blir så sträv i munnen som precis innan man ska spy, fast jag är spyr aldrig. äckligt i know. men så känner jag . plus att man blir seg som en zombie och har svårt att koncentrera sig. Jag har sovit typ max 2 timmar totalt inatt.. och behöver jag säga att jag har seminarium om 2.5 timme? jag kommer vara så dålig och ofokuserad..
Sen blire förmodligen hemgång runt ett, hoppas jag. jag är less på nudlar. vill bara hem till mamma och äta riktig mat en helg! :P :)


min äckliga tabletter för tillfället..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0