sunshine!!

Solen lyser i halmstad and I love it! Tog nyss en promenad i det vackra höstvädret. jag älskar sommaren, helt klart bästa årstiden, men jag måste erkänna att en vacker höstdag, men sol, de färgade löven har precis börjat falla, det är inte kallt men inte varmt heller, utan friskt! det är nå speciellt med hösten trots allt! (höstrusket kan vi väl få slippa??)

Läste min gamla blogg lite nyss, fan va roligare mina inlägg var då.. tur att inte någon alkoholterapeut läst den, då hade det nästan varit rehab varning för mig, men what the hell kul har vi haft :)



Måste säga att halmstad är en sjukt mysig stad, både dagtid och kvällstid, se bara vilken fin bild jag knäppte här om kvällen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0