tentaplugg, igen!

Då vare dags igen, tentaplugg! Denna gången är det hemtentor som är aktuellt. Lite skönare för att man slipper lära sig allting utantill, man kan bläddra lite i böckerna och diskutera med andra tills man kommer fram till nå vettigt. men ändå, jag hatar att referera och sidhänvisa. aptråkigt och jobbigt.

En av tentorna har jag lyckats göra klart idag iaf! wohooo. tre kvar.. Ska banne mig börja på en till innan jag går hem idag! så illa ere.

Maskerad på onsdag på kårpuben, hörde nåt om wn gasque innan också. Då ska man klä ut sig till någon ur en film.. funderar på pochahontas. Känns rätt lätt.. hade varit kul och låna mickans marge simpson peruk haha. men den befinner sig ju 50 mil härifrån.. :D



måste nog besöka ett solarium om jag ska vara pocahontas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0