thank god its friday

Inte för att alla andra dagar är speciellt jobbiga här nere på västkusten.. Förutom igår när det var tenta då. Vi firade att vi gjort tentan med ett par öl på http://www.thefoxandanchor.se/default.asp?pid=1. killar ni hade gillat det (eller inte du robban) för det fanns sjukt mycke olika ölsorter :)

Det var karaoke kväll, och kvällens bästa framträdande måste ha varit av LUNKAN haha.. sjukt kul kille som inte kunde låten, om han ens hade hört den förut..


Idag blire nog lungt tror jag, funderar på att gå och köpa mat, är så sjukt sugen på vad som helst utom nudlar. mår lite illa vid tanken på nudlar faktiskt... men vafan gör man.. damn it.


Fick hör av rebecka igår om nå klipp från johan falk filmerna jag borde se, eftersom att jag säger "vafan" hela tiden i stort sätt. såhär kommer klippet (ska jag se det så ska ni andra också se det!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0