vart är min iphone?? :(

Jag vill inte ha mammas gamla skit mobil längre :( dags för min söta iphone att komma snart tycker jag! Hur lång tid ska det ta egentligen inte.. buhuu

Blogg.se låg nere igår kväll och inatt, hade tänkt dela med mig av ett par vackra mms jag fick igår kväll.. men vafan jag slänger upp dom nu.. here you go;





mina snygga vänner i sina snygga byggbyxor!

hittade även dessa bilder på mobil, tack niclas du gör mina kväll. (och även ni andra som hamnar på bilderna..)






wooho sötnötter! :)


idag har jag cyklat till systembolaget, kände mig som en riktig alkis som inte kunde köra bil dit.. cyklade lite fel också, men what the hell jag kom fram, jag fick min alkohol och jag kom hem! SCORE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0