woohoo!

Jag fick lägenheten! yeeey! och jag får flytta in redan nästa fredag! sweet times! MEN det finns lite problem.. jag vette tusan vem som ska hjälpa mig flytta, min padre kan inte nästa helg eller helgen efter :( så blir nog till att hyra en bil på statiol typ hemma i väsby och plocka med alla grejer till halmstad och lämna bilen här (eller ere ens statiol som har den tjänsten??) men nån måste hjälpa mig att bära, för inte fan orkar jag bära min sängjävel själv, den väger ju typ ett ton!! damn it, robban kom igen nu ta en extra helg i halmstad!! ;)
Nu ere bara iphonen som måste komma så jag kan få med mig den hem till halmstad också! woohoo

anyway, det löser sig. det göre alltid! :)

ikväll är jag sugen på karaoke kvällen på foxen, hoppas dom andra också är det! jag har ju trots allt blivit med lägenhet! woohoo :D


kanske bli såhär full snart igen? det blir man om man dricker alexander på happy hour!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0