åååh åka pendeltåg

Eller nästan iaf, sitter nu på tåget mellan stockholm och göteborg, stannade precis i skövde. En timme till på sköna x2000 sen blire intercity tåget till halmstad, och sen får jag ta min gula hoj och cykla hem med min stora väska, inte lika kul! har förövrigt noll mat hemma, måste nog cykla förbi ica och köpa frukost iaf!


Jag har pluggat så mina ögon gör ont, klar med över hälften av frågorna nu iaf, känns bra! har ju hela dagen imorgon på mig att hinka kaffe och lära mig skiten också, bibblan någon? rebecka kanske? :D


Är det bara jag som har tänkt på att konduktören eller va man kallar hon som glider runt i vagnen och frågar om biljetter, använder en speciellröst, eller dialakt rent utav, oavsett om det är olika människor, dom äsger "nya resande, nyaa reesaandee?" på ett jävligt speciellt sätt som stör mig!

värt att notera är att det är fel på korgningen i vagn två på mitt tåg, tror jag har hört det ca 711 gånger. Dessutom är den unge som envisas med att försöka sätta sig på stolen brevid mig, fast jag har lagt alla mina plugg saker där. sjukt irriterande, men man kan ju inte bli arg på typ en tvååring!!

såg en bra film med niclas igår, the bounty hunter, jag måste säga att gerard butler eller va han heter är räätt snygg trots allt!




och sen har vi ju ännu en vacker karl, från min favorit film!




naj nu slutar nog internet att fungera när som helst, får se om jag orkar plugga nå mer eller om man ska sova en stund kanske? tåls att tänka på.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Ingen bibla för mig! Biblan, kaffe och Emmy kommer resultera i noll pluggning för mig! ;) Dock telekonferens! Imorgon asap! Sov gott :D Puss!

2010-09-28 @ 23:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0