CSN ta er i röven!!

CSN är ett gäng kukfittor, eller fittluder eller kalla dom va ni vill, puckade är det iaf. Vem fan anväder sig av pappers avi år 2010?? som dom dessutom skickar till en adress 50 mil ifrån där jag pluggar?? dom fick nyss ett argt mail av mig eftersom att jag inte kan ringa! Orka åka till väsby bara för att hämta den där sketna lappjääääveln!

jag är dessutom varken sugen på fiskbullar, köttfärssås på burk eller ravioli eller mackor. synd att jag inte har något annat hemma.. bläää


Nej nu ska jag montera min cykel i renprotest. Slutar väl med att den är stulen imorgon eftersom att jag har kasst lås.
nämde jag att jag försäkringsbolaget räknar med minst 2 veckor till! i handläggning av mitt ärende också. kukfitta på dom också.





nu ska jag dricka en välförtjänt heineiken och montera cykel, hejdå!

Kommentarer
Postat av: Fuck Google - Ask me

Sluta gnälla din bitterfitta!

Ditt favoritord är kukfitta så var nöjd och glad att du får använda det dagligen ;)



Kissie släng dig i väggen! Bloggoraklet Empylicious is here!!!!!!

2010-09-02 @ 20:46:40
Postat av: empylicious

sweeeeeet



jag älskar att säga kukfitta, och jag fixade cykeln, HIGH FIVE!

2010-09-02 @ 21:02:25
URL: http://emmyos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0