Diesel Doris

Japp, jag har lyckats montera ihop cykeln! Efter blod svett och tårar och en pappa som förklarar dåligt i telefonen :)

Det var längesen mina händer var så smutsiga som dom är nu, har tvättat dom tre gånger med tvål och vatten och dom är fortfarande inte rena! Bella kom på en ypperliga idéen för ett par år sedan att kalla mig för dieseldoris bara för att jag hade varit med pappa i garaget och var as smutsig... så ja bella, en engång lever jag upp till mitt namn! :)

jahapp idag blidde det ravioli till middag, IGEN. Jag orkade inte gå bort till köket för att koka pasta till fiskbullarna.. så man tager vad man haver, och kräsen blir utan! :D
Nu gäller det bara att hålla gluggarna öppna för kl 22.30 ska jag till linehedstorg och hämta en den tredje boken vi behöver.. och sen ere bara sova så jag orkar va vaken på föreläsningen hela dagen imorgon! :)






p.s. jag längtar hem lite granna faktiskt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0