dokumentärer

Jag innehar ju som sagt bara svt2 och tv4, och tv4 visar ju bara nyheterna, idol, hem till gården, välkommen åter och DOKUMENTÄRER. jag har suttit klistrad två dagar i rad nu. Igår vare "lilla sjöjungfrun" den enda levande människan som är född som en sjöjungfru, jag tar tillbaka att man som liten ville vara en sjöjungfru!! det va en hemsk men ändå fin dokumentär.. och idag visade dom en dokumentär om ett par siamesiska tvillingar som satt ihop vid bröstkorgen och delade hjärta. Sjukt hemskt och nästan äckligt. men ändå kan jag inte sluta titta. det är nåt fel på mig som gillar sånt.

 

hade gärna lagt in lite bilder om jag hade orkat. MEN NEJ, ni får googla på dokumentärerna själva!

 

see yaah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0