haha comviq har nooooooll koll

Nu har jag pratat med comviq i 29 minuter! blvit vidare kopplade 6 gånger, från kundeservice till uppsägan, till abonnemangsfrågor, till iphone avdelningen till kundservie till uppsägaan och nu vet jag inte ens vart dom har kopplat mig haha. ingen verkar kunna ge mig en slut faktura så jag kan beställa en ny telefon.. wierdoos!
hur svårt kan det vara att avsluta ett abonnemang så man kan beställa en ny telefon genom samma abonnent?? :P

Men trevliga karlar har dom på comviq iaf, inte direkt effektiva, förutom han på iphone avdelningen han va snäll. men kunde inte avsluta skiten haha.


Idag hade vi seminarium i skolan, med muntlig presentation av ett ämne. det gick okej.. men kände mig lite ringrostigt. Har efter det hängt på stan med brudarna i klassen. det va trevlas. Nu ligger jag här i sängen och försöker styra upp mitt telefon liv! juste jag ska ringa crendo och se om jag och kim kan bli rooomies! :)





smell ya later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0