"hem" till västkusten..

Igår när jag gick från bella och fredde så sa jag till fredde, jag ska HEM till halmstad imorgon.. så kläcker han ur sig, HEM, är det redan mer hem än väsby? haha och jag svarar, öööh det vet jag faktiskt inte. När jag är här i väsby så säger jag hem till halmstad, men när jag är i halmstad så säger jag hem till väsby. jag har ju egentligen inget hem i väsby så jag är kluven. tåls att fundera lite mera på.
Igår var jag även niclas hemma fru, lagade mat till honom och höll honom sällskap och sen film :) Jag kommer sakna att vara hans hemmafru, ska nog paxa boende hos honom varje gång jag är i väsby, måste jag ändå sova på soffan hos mamma så kan jag likabra göra det hos niclas! :D

lilla nicki!

Idag blire 50 mils bilfärd igen då.. fast denna gång slipper jag åka själv. för madre och elin ska med! :D kan bli nice, måste dock plugga i bilen, har försummat pluggandet sjukt mycket medans jag varit här i väsby.. men det löööser sig :)




 
Jag saknar den här hårfärgen.. kanske dags att bli mörk igen??


Kommentarer
Postat av: Skorpan

Vad söta ni två var på bilden haha :)

2010-09-14 @ 14:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0