Hemma i Halmstad igen!

I fredags blev bar det av hem mot väsby för att fira robins 24års dag! :)
Som tur var fick jag sällskap av kim halva vägen, så då gick bilresan fort!

hektisk helg, med rätt dålig sömn och en sjukbakfylla på söndagen. Jag ville typ dö när jag kom på att jag hade 6 timmars bilkörande framför mig, som tur va så höll alex småbög kompisar mig sällskap i telefonen halva vägen, och sen hade jag kim resten av vägen i bilen! perfekt koncept måste jag säga.

Idag har jag dessutom skolkat, jag orkade inte gå upp. jag gjorde en deal med mig själv igår kväll (natt). att om jag råkar vakna i tid, då går jag till skolan, men annars så skiter jag i det och sover så länge jag vill. och ja jag som till strax efter tolv, sjuukt skönt! Jag har lite ärenden att uträtta idag, swedbank och hämta mina csn pengar, och typ elgiganten och köpa dator =D


ska kasta upp bilder på facebook också tänkte jag, för det är för segt att lägga upp många här på bloggfan.



Ni får kolla på mig och bellabanan istället :) 



Hej robban! :)


Kommentarer
Postat av: Fuck Google - Ask me

Tjena snäckan ;)

2010-09-08 @ 12:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0