home sweet home

befinner mig nu i väsby och har gjort det sedan i fredags.. Blev lite öldrickande och pizzaätande med grabbarna i fredags för att sedan tagga och dra ner mot magget. dock kom vi inte in på sliskmagget, men va gör det vi hade kul ändå :)
Sov gott på niclas soffa och hängde hos han tills det var dags att dra hem och duscha, den stora staden stog på schemat. Tog HIV tåget till stockholm och mötte upp mickan och anna för att se i rymden finns inga känslor. riktigt bra film med fint budskap :) sen bestämde vi oss för att äta indisk take away food. Plockade med oss maten hem till annas nya lya, supermysigt! lika litet som mitt sketna rum i halmstad, förstår inte hur hon har kunnat få det så mysigt :P haha. Dettta måste göras om! :D
Idag blire middag hos mormor och sen kärleksfilm (hoppas jag) hos nickepickepö :)
Och imorgon när alla jobbar va ska jag göra då? buuhuu, hemgång på tisdag..


pyss och kram nu blire laxpuddning !

Kommentarer
Postat av: Fuck Google - Ask me

Hörru din kukfitta! (Ursäkta språket alla oberoende men det var nödvändigt nu)

Dåligt med updates! 1gång om dan är inte okej, kolla Kissie liksom ;)

Och sen är det dåligt att du inte svarar när jag ringer och behöver beklaga mig efter 4h övertidsjobb klockan 22.25 den 13/9 2010....



Bara för det åker jag "HEM"

2010-09-13 @ 23:19:35
Postat av: Empylicious

men kukfitts google! jag kollade på världens läskigaste film höll på att dö i nickis soffa!! och telefoner va inblandade, kunde ju då inte för allt i världen svara! :D

oh i know, need to be like kissie!! SKÄRPNING!



over and out

2010-09-14 @ 09:27:41
URL: http://emmyos.blogg.se/
Postat av: The Rob

Palla inte med Sthlm längre! Nu drar jag, och gud vet när jag kommer tillbaks (fredag) ;)

Du vet att jag ska till världens största spritshop utanför köpenhamn muhahahaha

2010-09-14 @ 09:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0