irriteeeerande!

Jag är fortfarande arg på kvinnan på lönekontoret som uppenbarligen tror att jag har en jävla massa pengar på kontot.. undra om hon någonsin har levt på CSN pengar?!?


MEN det var inte det som var det irriterande, det är tradera. Bara för att jag vill komma hem i helgen, så finns det knappt nå biljetter mellan göteborg och stockholm, men det finns inga mellan halmstad och göteborg. så blir buss till gbg och sen om jag lyckas vinna någon tradera auktion så jag får tåg biljett till stockholm. annars mina vänner så blire inte besök från västkusten! :(
Jag som bara längtar efter lagad mat, mjölk, kolla på normala tv:kanaler och hänga med mina favoriter! men vi får la se va som händer!


Nu ska jag ut på en promenad i kvällssolen och rensa skallen lite, jag ogillar att vara såhär irriterad! :)


see ya


Kommentarer
Postat av: mamma

bra Emmy promenad e världens bästa terapi :)

2010-09-21 @ 18:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0