kuksats

Nu är jag arg. Jag är tydligen skyldig mitt gamla jobb, sats, 2800 kr för att JAG har skickat in tjänstledigtlappen försent?? jag har inte skickat in någon lapp det är ju för fan min platschef som gjort! varför har ingen informerat mig om detta? sjukt dåligt. som student kan man inte bara haspla ur sig 3000 kr bara sådär.. Hur kan dem lägga skulden på mig när jag inte visste att det fanns någon "deadline" och hur fan ska jag kunna veta att jag kan bli återbetalningsskyldig när ingen säger det till mig.. riktigt dåligt både av sats och platschef som varit otydliga.

kul att man har sparat 3000 och snålat denna månad för att kunna ha pengar i december då man bara får 4500 av csn, och min hyra är på 4000.. men nu måste jag betala tillbaka dom till sats, jääävligt kul! så just nu ser det inte att bli någon hemfärd i helgen :( jag som va ville hem i helgen..


usch nu ska jag va arg i min ensamhet, hejdå! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0