kungar av tylösand och seminariestress

Pluggande har satt igång! Jag har suttit på stadsbiblioteket med kim och rebecka i ca 6 timmar idag! Effektiv pluggtid var ju iofs kanske max en timme, men ändå. Imorgon ska vi ha en muntlig presentation om ett ämne och jag känner mig helt oförberedd trots massa pluggande! men det löser sig nog :D

Vi avslutade dagen med att kolla på idol och kungar av tylösand, sjukt program för övrigt, både sjukt kul och sjukt onödigt, men bra tv måste jag säga. Niclas och Kg skulle ha passat perfekt!


Oj är klockan redan tolv, om 9.5 timme har jag seminariepresentation, känns stabilt, borde nog ta ett par koffeintabletter och plugga halva natten. men icke, jag tar lite mjölk och går och lägger mig istället och hoppas på ett mirakel!

Förövrigt ska jag prata om rolltagande imorgon.. Förmågan att kunna se sig själv från någon annans perspektiv.. och ja då har jag väl sagt allt, fast ska prata i fem min om det.. haha blir till att fylla ut med Öhh, hmm, och ett exempel. wish me luck ;)





nakenbilder, haha icke då, ni får allt gå in på www.kissies.se och kolla på hennes bröst istället!

 


SKÅL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0