ledig onsdag!

Idag är vi lediga! Min plan var att sova ut så länge som möjligt, börja plugga, ta mig ner på stan för att gå på systembolaget och titta lite i affärer och sen kanske kåren.

Hittills har min plan inte följts, jag vaknade 06.59 imorse?!? inte helt okej! kunde såklart inte somna om.. kolla då på 5 avsnitt av entourage istället för att plugga. Försökte somna om, men förgäves. när klockan var kvart över tolv så bestämde jag mig för att nu vare fan dags att få arslet ur vagnen och öppna böckerna, började med instuderingsfrågorna (men insåg snabbt att det inte var någon idé) så jag läste de kapitel som vi ska ha föreläsnoing på på fredag så jag kanske kan hänga med lite, gjorde även en egen glosläxa, ska lära mig alla förbannade begrepp som finns inom detta ämne, idag började jag med alla på bokstaven A. Detta låter ambitiöst, men tro mig om en vecka har jag ledsnat på glosorna...

och ja till stan har jag ju inte kommit ännu, sitter fortfarande i mina sovkläder i sängen. känner mig faktiskt lite som en utvecklingsstörd, eller lite smått förståndshandikappad iallafall som sitter i sovkläder när klockan snart är 15.00. Men ack vilken tur att jag inte har några papper på att jag lider utav detta, ännu.


btw jag saknar magget..

det är ju rent ut sagt förjävligt att jag inte har någon sprit hemma, eller inte sprit i sig, men en kall öl hade ju varit god, kan till och med sträcka mig till pissljummet vin.. detta måste inhandlas idag, så jag har en komplett studentkyl med ravioli, fiskbullar, ketchup, köttfärssås på bruk, euroshoppers apelsinjuice, fyra redbull och en mjök. bara alkoholen som fattas. HEJ SYSTEMBOLAGET.





tror allt att jag ska ladda kameran ifall det blir utgång ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0