plugg!

Jahapp då vare snart dags att bege sig mot skolan, jag förstår inte varför jag är så sjukt trött på morgonen. Det måste vara för den här pissängen! jag saknar min stora dubbelsäng :(
Idag blire till att ta cykeln till skolan, får se hur det går utan frambroms! haha tur att det inte är allt för mycket backar i här i halmstad.

Överväger om jag ska inviga min nya dator idag på föreläsningen, eller om jag får vänta tills jag skaffat ett fodral till den, för jag känner mig själv, risken är överhängande att jag tar sönder den annars! :p

Fan jag hinner inte skriva mer, men blire ett längre inlägg efter plugget (allt för att slippa plugga) haha.



notering till mig själv; glöm inte att leta lägenheter idag! Jag är less på mitt sketna studentrum!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0