slappt

jahapp då vare ännu en ledig dag här nere i halmstad, eller egentligen har vi föreläsning kl 15 men det är värdelöst så skiter i den!

jag har nu smällt sats incidenten lite grann, är inte så arg längre, fast jag har insett hur jävla kuk fattig jag kommer vara framöver! Nämde jag att en tåg biljett hem går på typ över 500 kr dessutom???  jomenvisst vettu, så nu blire till att hålla koll på tradera biljetterna om jag vill komma hem!

och dessutom drass jag fortfarande med räkningar från sandavägen, el, bredband och parkering. kukfitta! Jag ogillar att betala för saker jag inte ens använder. speciellt när jag nu lever som fattid student i halmstad också!

MEN det blir bättre!  :D jag ska bara vinna på lotto! 50 tusen i månaden i 25 år eller hur vare rebecka? haha :D




det har varit sjuuuukt nice! hade nog varit lika nöjd som thomas då!

(lägg gärna märke till texten, elin och hennes sjuka humor..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0