sliten lördag

för engångs skull är det inte en sliten söndag, det är en sliten lördag. Jag har inte ens gått upp ur sängen ännu, perfekt!! :)

Igår hängde jag med kim till hennes poolers på lite fest, och sen gick vi ut, någonstans tappade jag bort kim och hängde med några från festen till ett hårdrocksställe, idas, det va nice :D
blev taxi hem i regnet, inte bra för studentekonomin kan jag lova!

men idag ere bara på't igen! eller blir nog en dinner på stan med kim och sen ska vi träffa några andra av hennes kompisar som ska ut, kan bli sjukt nice :D


saknar mina fredagsvänner lite nu när det är helg! bara så ni vet :)




finns lite bilder på braxens blogg från igår om någon är intresserad! :D

http://www.brax.webblogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0