stooorm

Det blåser fan storm typ här nere på västkusten! trodde fan att cykeln skulle välta när jag cyklade över motorvägen, ja jävlar vilken blåst det var där!
Idag har man klarat av ett seminarium och lämnat in en hemtenta.. och till och med träffat en tjej i köket. typ första eller nej kanske tredje människan jag träffat på det här stället. haha. från sundsvall var hon. men kan inte minnas hennes namn :)

ikväll ska jag kim va så jääävla snabba på att trycka på en knapp, och ja ni läste rätt. vi ska trycka snabbt som attan på bostaddirekt knappen eller va dom kallar det här nere. en 4:a ska vi försöka klicka hem. vi är båda kära i den redan! VI MÅSTE HA DEN!

ja just ja, mamma och elin åkte hem imorse också, vi spenderade gårdagen på gekås, mycke folk, mycket saker och det va awesome! Lite tomt nu när dom bott här i några dagar, men jag ska nog överleva detta trots allt.. :p


nja om man ska ta och diska? eller nja det är ju trots allt that 70's show på fyran. Nämde jag att jag enbart har fyran och svt2 på denna fina tv??

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det kommer du fixa galant ,men det kändes konstigt att åka och lämna dig kvar där på västkusten.Det va lite mysigt trots att det va trångt i ditt rum.Nu håller vi tummarna för att ni ska hitta lägenhet loooove you always glöm aldrig det :)

2010-09-16 @ 19:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0