sweet

Idag har jag känner mig som allt utom en fattig student.. gick ju till swedbank för att få ut mina csn pengar, 10 000, check. Skulle sedan in på nordea och sätta in dom på mitt konto, men nej hej vi heter nordea och stänger klockan 15 på en måndag :S  så det blev till att gå runt med dessa pengar kontant i plånbok, kändes väldigt omodernt, men rik kände jag mig. Tog bilen bort till flygstaden för att införskaffa mig en dator.. hittade dock ingen så blev en rund tur och leta efter någon annan dator affär, hittade onoff, och kom ut från affären med en ny miniPC. äntligen en plugg dator! :D woohooo! Det värsta är att den är snabbare än den jag sitter på nu. sjukt bra!


här har ni min nya pärla

Nu har jag försökt ladda ner säsong två av entourage, tror ni att det går bra? svar nej! jag blir gAAlen, och webtv fungerar fortfarande inte. ångrar bittert att jag lämnade tvn hemma, varför jag nu gjorde det?

Har även fått mitt första inbokade besök från stockholm nu! fast det är ett tag kvar, men äntligen kommer några av fredagsvännerna hit! :D

Imorgon är det en jobbig skoldag, 10.15-12.00, tror jag ska överväga att göra min presentation som ska vara klar på torsdag då kanske.. eller åka och köpa en datorväska? :D


plugga lite nu kanske... nej hittar nog nåt annat att göra. likabra att vara ärlig mot sig själv. jag kommer inte att plugga  idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0