tentaångest!

yes indeed, ångesten har nu smygit sig över mig. jag har insett jag har inte kan allting utantill. går rätt bra när jag kan slå i mina papper, men jävligt svårt att komma ihåg när jag stänger alla böcker och papper. Too much information helt enkelt. Igår kokade min hjärna, fick till och med ont i ögonen.. vet inte om man ska ställa in sig på en omtenta kanske.. njaa inte ännu! :)
däremot tror jag att jag skulle behöva sätta mig ner med någon och diskutera runt svaren, lättare att komma ihåg skiten då nämligen! men aa får se, har typ 5 frågor kvar som jag måste göra, sen ere bara att öva öva öva, och kanske sluka böckerna ännu engång som den bokmal man är.. så kanske man kan svara rätt på hälften iaf? :)

Just nu sitter jag som en riktig student i mitt sketna rum och dricker kaffe och äter billys panpizza, wooho, tillbaka till lyxlivet!!

Missar kårpuben ikväll gör jag också. känns ju sådär att tentan börjar 9.00 imorgon, så det blir till att stå över puben, i know jag borde gå dit. Men mitt nya mognare jag säger nej, haha!

 

 

 

 

fick precis ett samtal om en lägenhet!! wooohooo så nu ska jag åka och titta på den! YES YES YES!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0