tillbaks till västkusten.

Nog för att det blåser här, men lär inte vara någonting mot vad det gör i halmstad.. Jag återvänder till västkusten redan idag, eller om ca tre timmar till och med. Kollade biljetter på tradera och vann en av dom. 1 kr, för att åka x2000 ner till göteborg, det är inte dåligt det, speciellt inte när man är en fattig student liksom! :D

Igår var jag hemmafru igen, lagade köttfärssås och spagehetti till niclas och alex, diskade i typ en timme och städade lite. Fick även se när niclas tvättade lösmuffen, det var en upplevelse i sig.

Hade lite flyt på pluggandet igår kväll också, men så börjar canal + visa titanic, inte okej! hur kan man motså den filmen liksom? Blev titta lite plugga lite titta lite plugga lite. Men har inte köpt till nå internet till tågresan idag, så jag måste plugga! smart av mig om jag får säga det själv!

Nej nu är det nog dags att packa ihop alla mina saker som ligger utspridda här i huset. jag måste ju trots allt ta bussen från brunnbyvik 13.11. om tre timmar! damn it!


see ya (köper säkert en halvtimmes internet så jag kan facebooka lite...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0