random

Idag var vi nästan också lediga, eller vi hade seminarium i ca 1.5 timme men det gick smidigt :) Sen hängde vi lite i cafeterian och "pluggade" lite..

Mitt mission idag var att sätta ihop cykeln, har jag gjort det ännu? svar nej. borde jag göra det nu, svar ja!
MEN det finns ju så mycket annat att göra, typ hänga på facebook, blogga, leta lägenheter, vara sugen på öl, kolla vilka bio filmer som går, spela betapet med robban osv.
men ja pappa snart ska jag sätta ihop cykeln, eller försöka iaf!

Har även försökt ringa försäkringsbolaget och skyndat på mitt ärende så jag kan få tillbaka pengar för mobilen och allt, men icke, jag hade inte ens fått en handläggare ännu, så jag får snällt vänta i minst en vecka till sa tanten jag pratade med.. SUCK, jag är i stort behov av en ny telefon!

Imorgon ere föreläsning nästan hela dagen som gäller, och sen kanske burna hem till väsby.. bestämmer väl mig i morgon under skoldagen..
Jag vill ju så gärna åka hem och hämta lite grejer och fira sexyboy som fyller år.. men det är dyrt att åka hem, speciellt eftersom att jag ska hem nästa helg också.. hmm vi får se vad jag bestämmer mig för..


GRATTIS ROBIN PÅ 24 ÅRSDAGEN, hooppas vi ses i helgen :D


spela klart betapet, sen cykel, wish me luck!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0