I walk the line

Hör och häpna, idag har jag suttit i bibblan med några brudar från klassen och pluggat, och haft det mycket trevligt! Det blev faktsikt lite gjort men har en bit kvar tror jag.. :P

I oktober kommer rob, niclas, alex, linus, johan och svenne hit och hälsar på, på vägen till köpenhamn! ska bli kul att få hänga med dom här nere lite! :D



I helgen spelar hoffmaestro på grönan, funderade på om jag skulle hoppa föreläsningen på fredag och dra hem så jag hinner dit, måste ändå hem någongång i helgen för på tisdag ska mammi och elin med ner till halmstad :) Men hörde rykten om maskerad här nere på lördag så blev väldigt klyven om vad jag ska priotitera :P tur att jag har några dagar till på mig att fundera! :D Om det blir maskerad så ska man klä ut sig till någon på samma bokstav som en själv.. hmm kommer inte på en enda rolig sak på E just nu haha. tips?!









Idag har jag kännt saknad för första gången på väldigt längre, ni vet när det nästan gör ont att tänka på det...










Johnny är grymt bra! :D



Nu blire bostadsjakt, har hör att hfab har bostadbums lägenheter till uthyrning på tisdag och torsdag kl 19. dom första som klickar på intresseanmälningar får kommer och titta! :D sen blire idol med några i klassen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

faan va de inga nakenbilder i den här torra bloggen!? skit blogg

2010-09-08 @ 21:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0