valdag

Jahapp, bara jag som är less på detta tjatande om valet? Äntligen idag tar skiten slut. jag har bara svt2 och tv4 här nere i halmstad, behöver jag säga att det enbart har handlat om valet i minst en vecka? jag skulle behöva ha typ 6:an så jag kan se two and a half men, scrubs, simpsons! ooh på tal om serier så har jag missat att ladda ner gossip girl, måste göra det NU! sådärja.

jag sitter förtillfället och kollar tågbiljetter alternativt flygbiljetter hem till stockholm nästa vecka.. är ledig torsdag - torsdag :) men dock verkar det vara sviiiiindyrt!! får hoppas på tradera istället! :/
är någon sugen på utgång typ i stan nästa helg då? :D

kopplade in min hårddisk och hitta dessa vackra bilder nyss



          

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0