aaaaah jag blir gaaaaaalen!!

alltså nog för att det inte är lätt att packa för typ 6 månader.. men att det desstuom ska gå från sensommar - höst - vinter - till en eventuell thailands resa gör att det blir liiiiite för mycket packning alltså! det är helt insane alltså. nån som tror att jag kommer kunna stänga denna fagra väska??




nej fyfan det här är ju hemskt, en resväska, en bag och den där rosa saken med skor. och jag en inte ens gått igenom alla kläder som är kvar i garderoberna ännu! usch och fy.

Kommentarer
Postat av: Lollo

Hmm nej jag tror det kan bli svårt att stänga resväskan! Haha

2011-08-10 @ 19:35:17
Postat av: Emmy

haha du har så rätt lollo! jag har nu flyttat över så mycket jag kunde i en sprängfylld ikea kasse.. så nu gåre nog bättre.. men jävla jobbigt att packa för så länge och för olika väder förhållanden :P

2011-08-10 @ 21:54:40
URL: http://emmyos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0