Det tar aldrig slut.

HEEJ! bitterfittan is baaack.
Ja jag gillar att gnälla i den här bloggjävlen, och här kommer mera!!
hur mycket jag än packar, så blire inte mindre prylar, hur fan kommer det sig???
jag hatar att va en fattig student, har ätit fiskpinnar typ fyra dagar i rad nu, och det är fan inte ens gott!!
Jag vill inte ha höst ännu, min sommar har ju inte ens vart här??
Jag är kär i ett par gröna converse som skulle inhandlas i NY av skorpish, men hon hittar dom inte, craaaaap!! :(
jag har insett hur trött jag kommer vara när jag ska köra bil hem när elin kommer och hämtar mig, 10 dagars nollning, avslutar med stor fest och sen direkt in i bilen dagen efter och köra. awesome, verkligen.






Nej okej, jag är inte jätte bitter egentligen. just nu vill jag att allt ska vara packat så jag kan tagga för nollning och sen hemfärd.
Är btw klar med alla mina sommarkurser också! sjuuuukt jävla skönt!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0