packar, IGEN!!

Alltså jag borde va sjukt bra på att packa vid det här laget, men faktum är att jag förmodligen är lika dålig på att packa som jag är på att göra micro popcorn. Helt värdelös med andra ord!!

Min popcorn blir alltid brända i micron av nån anledning, och min packning blir aldrig klar!! resväskan står här på golvet, kläderna ligger utspridda runt omkring, en flyttkartong för allt skit jag inte behöver ha med mig till väsby står också redo, men ändå är det bara ett fåtal grejer som faktsikt ligger där i.. sjukt dåligt.
eller i går pluggade jag faktiskt AS bra, så då göre inget att jag hamnade efter med packningen. Skriver en analys om Edward Cullen så är ju inte direkt as svårt vaaa. Twilight kursen kan va den bästa sommarkursen någonsin :P




Hur kunde jag tycka att han va ful??? eller ja jag tycker inte att han är as snygg när jag ser bilder på honom, men sen när man ser filmerna eller läser böckerna så blir man ju lite små kär i honom igen! jag vill ocskå ha en edward!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0