taggad!

Har precis kollar igenom min kurslitterur till hösten kurser, måste säga att litteraturen till socialrätten ser allt annat än kul ut faktiskt!
men Psykiatri boken verkar sjuuukt intressant så den köpte jag fan idag haha. och gruppsykologin hade 2/3 böcker på engelska, känns ju sådär alltså :P


Snart är det dags att dra mot willys och inhandla plastmuggar typ. Förfest på bolmens 15 klockan 16.00 och jag kommer aldrig palla diska imorgon, vet inte ens om jag kommer hinna vara hemma imorgon? 11-13 klister grej, 14-17 hlr utbildning, 18-? stormöte och sen sjukfest haha :P

nej om man ska ta och flytta ut sista kartongen i förrådet, och stuva undan resväskor och ikea kassar lite så folk får plats här inne i eftermiddag!

Det är full mundering ikväll också, så det blir overall, peruk, solbrillor och diverse atteraljer. Byter även namn till Dr.ägget haha :D



 see yaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0