återupplivning, försök 30? haha

Jaha kanske man ska börja blogga lite igen då. älskar mina små bloggpauser på ca en månad. men jaa det har hänt mycket, fast ändå inte. min dag i göteborg med grabbarna slutade med att jag stannade hela helgen.. häng hemma hos min awesome vän nickii i väsby där jag även har bott, började till och med att gilla hemma-fru livet alltså..

firade midsommar i skärgården på alex landställe, drog mig sedan hem mot halmstad för att förbereda min flytt till bolmens.. pappa kom ner och hjälpte mig.. är nu inflyttad och klar på bolmens 15, bara inflyttningfest kvar nu! Har dock inte sovit själv i lägenheten ännu, för först va pappa här, sen kom hans tjej och gjorde oss sällskap, sen drog jag med dom till tyskland för att köpa en husbil och inhandla lite alkohol.. och samma dag jag kom hem så kom lillkusinen lilla-p och hennes bundis lilla-h hit och dom är fortfarande kvar.. haha. och inom en vecka kommer grabbarna hit igen.. sen på måndag kommer lilla syster och hennes galna vänner hit.. och mickan hampa och anna ska väl försöka komma hit inom några veckor, och till sist mamma mange och sofia v.31. DET ÄR MYCKET NU! haha. men det är kul, hoppas alla slipper regniga halmstad och att solen skiner när jag har besök :)


trist inlägg utan bild, I KNOW. men jag pallar inte koppla in mobilen alltså. håll ut det kommer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0