hotell bolmens 15

Imorgon är det 1 augusti!! hur stört är inte det?! om en månad är det typ höst, och va fan tog min sommar vägen..

hotell bolmens har idag stängt för drift underhåll.
men imorgon kommer nya gäster, mamma mange sofia basse och emma. Då blire gekås, liseberg och lite after beach häng. riktigt awesome om vädret vill va med oss.

Min senaste gäst, julia, checkade ut imorse, jag sov som en stock så märkte inte ens när som smet iväg till jobbet. vi var nämligen vakna till typ halv sex imorse (eller jag iaf, jag hoppas julia somnade innan!) Grannen min hade en as schysst efterfest, och spelade freestyler på maxad volym, basen gjorde så mina lungor vibrerade och jag vaknade av detta. Jag vakande fan inte för mycket men den efterfesten va galen. tills jag såg att det enbat va typ 3-4 killar med äckligt bred skånsk dialekt. varav dom verkade somna en efter en och till slut malde musiken bara på haha.






btw, ingen som vill hämta mig i halmstad söndag den 28 augusti typ?? hade vart sjukt skönt att åka bil och slippa släpa på resväskor, boomblaster, discolampor och diverse andra nödvändigheter som behövs för att spendera ett halvår hemma i väsby..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0