jag kan lika bra blogga.

Finns ju inte direkt as mycket annat att göra faktsikt. Det är okej väder, fast inte tillräckligt fint för att palla ta bussen till stranden! jag borde plugga, men jag orkar faktiskt inte ta mig till bibblan och styra upp böckerna jag saknar..
Elin aida danne och några till är tydligen i göteborg och på liseberg, dom ska hit ikväll. jääävligt trist att dom inte vill se hoffmaestro. Känns som att det bara är jag som vill se dom. Va sjukt taggad på att se dom, men sen hade jag inte råd, fast nu har jag det. och då är det istället ingen som vill följa med :( sjutk tråkigt! 
 
snart får jag en liten inneboende också, julia som flyttat till malmö ska bo här lite när hon är i halmstad :) och på måndag kommer mamma mange och sofia, då blire gekås, liseberg och förmodligen tylösands häng om vädret tillåter.

det börjar dra ihop sig inför nollningen också, mormor håller just nu på att sy ihop min finfina overall. Sen blire faktsikt till att flytta hem i höst.. fast bara för en termin. ska plugga socialrätt, grundläggande psykiatri och gruppsykologi med inriktning på arbetsmiljö, på distans. Så då kan jag likabra bo hemma hos typ mamma (eller vart det passar bäst), och spara lite pengar genom att hyra ut lägenheten till en nybliven student. det kommer bli awesooooome  :)




Kommentarer
Postat av: Steffenrita

Hello! If you want exchange links with my website, contact me please. I can install your link

2011-09-01 @ 13:56:49
URL: http://steffenrita.blogminds.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0